Ako som si dala prepichnúť ucho

08.06.2019

Od leta minulého roku sa mi zapáčili piercingy v uchu, tak hneď v septembri som si aj dala spraviť jednu dieru navyše v mojom pravom uchu. Bála som sa toho, keďže moje náušnice sme si dali vpichnúť, keď som bola ešte veľmi malá a dosť často sa mi aj zapaľovali uši, kvôli čomu som nemohla moc často nosiť náušnice. Bola som s tým tak, že keď sa mi to zapáli, tak si ho vyberiem. Ucho mi prepichli pištoľou, čo bolo rýchle, no keď to vpichli tam ma myklo, lebo som to nečakala, ale nebolelo ma to. Trvalo to dva mesiace kým som si mohla vymeniť pôvodnú náušnica na druhú. Teraz už nemám s ňou žiadne problémy. V prvých mesiacoch, kým to bolo ešte čerstvé párkrát do týždňa som si okolo diery prečistila takým roztokom na to, ale bolo to v pohode.

A teraz poďme na to, prečo píšem tento článok. Okrem troch dier navyše, z ktorých som doteraz mala len jednu, ešte som chcela dve náušnice. Jeden helix, ktorý sa pichá do chrupavky, jednu dieru do pravého ucha a druhú do ľavého. Vo štvrtok, keď mama prišla pre mňa do školy, povedala mi, že má pre mňa prekvapenie. Bola som zvedavá, že čo to môže byť. Povedala mi, že vypýtala mi termín do salónu na piatok, lebo aj tak sme mali voľno, na desať ráno.

V piatok som sa veľmi tešila ako to všetko bude, či to bude veľmi bolieť... Tak o desiatej sme aj došli, pán sa ma spýtal, kde by som chcela aby mi prepichol ucho, tak som mu povedala, že chcela by som helix. Vedela som, že teraz mi ucho prepichne ihlou a nie pištoľou, keďže je to chrupavka a môže aj prasknúť. Tak povedal mi, aby som si išla sadnúť do kresla. Išla som, keď chytil ihlu, že mi ide vpichnúť, trochu som sa začala báť. Keď mi vpichol, nebolelo to veľmi, ako keby som ''počula,, ako mi prepichne chrupavku. Nebola to veľká bolesť. Ale potom, keď mi dal do ucha krúžok, to bola bolesť! Keďže som si vybrala šperk v tvare podkovy, musel ho pokrútiť keď mi ho dával do ucha. Začala som sa potiť, ale držala som sa, pre krásu sa predsa trpí. Po pár sekundách, ktoré sa mi zdali ako hodiny dal mi šperk na miesto. Bola som šťastná, ale viac si chrupavku prepichnúť asi nedám. Potom som sa ho spýtala, či by mi nemohol aj druhú dieru vpichnúť do ľavého ucha, keďže povedal, že dobre, tak som si dala aj tam. To ma vôbec nebolelo. Pár mesiacov na pravej strane asi nebudem spať, ale nevadí, veľmi sa mi to páči a som rada, že som si ho dala spraviť.

Dám sem video o tom, ako sa taký helix piercing vpichá:

© 2019 Jenifer Zaťková. Vinica, Slnečná 822
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky