Moji štvornohí kamaráti

27.05.2019

Hovorí sa, že pes je najlepší priateľ človeka. Odmalička mám rada zvieratá, najviac psov. Doma ich máme veľa, ale ten jeden je k nám blízky. Potom mám aj morčatá. Teraz idem o nich písať podrobnejšie.



Toto je náš pes Mažola. Má šesť rokov a je maltezák. Je veľmi priateľská a rada sa hrá. Najčastejšie je v dome a spí na posteli. V zime musíme dať na ňu svoj kabát, lebo je jej zima. Má rada piškóty a vie aj rôzne povely, ako napríklad Ľahni!, Sadni! a Daj labku!, ktoré som jej naučila ja.




Toto je moje morča, volá sa Teddy a má 3 roky. Má rád uhorky a mrkvu. Tiež mu zvykneme dávať aj jablká, seno, čo pre morčatá je dôležité, kvôli čistenie zubov. Niekedy mu natrhám aj trávu z dvora, ale to nie vždy. Niekedy ho zvyknem vypúšťať do izby na hodinku alebo dve aby si pobehal, čo sa mu moc nechce. Musím mu aj nechty strihať každý mesiac, čo neznáša ale je to potrebné lebo keď bude mať dlhé nechty, môže mu to poraniť aj kožu.


Toto je moje druhé morča a volá sa Koji. Má 5 mesiacov, doniesli sme ho len dvadsiateho štvrtého mája tohto roku. Už si na nás zvykol a je veľmi priateľský. Má rád jablká, trávu a mrkvu.

© 2019 Jenifer Zaťková. Vinica, Slnečná 822
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky